مصاحبه آرشیو خبر ها
پاسخ دو پهلوی امره جان به آینده اش در یوونتوس

پاسخ دو پهلوی امره جان به آینده اش در یوونتوس

 

با آمدن خریدهای جدید یووه دو راه پیش پای اوست: ماندن و جنگیدن یا رفتن و شروع فصلی دیگر. امره جان هافبك 25 ساله یوونتوس در گفتگویی متفات با DAZN، از یوونتوس، تورین و آینده‌ ورزشی‌اش صحبت كرده است.

 

طول دوره حرفه‌ای یك فوتبالیست معمولاً 15 الی 20 سال است و ما همواره مجبوریم در این مدت، بهترین كیفیت فیزیكی و روحی را در خودمان حفظ كنیم. فشار بر روی بازیكنان در فوتبال امروز جهان بسیار زیاد است. حفظ تعادل بسامان در چنین شرایطی به شدت دشوار است. شاید سختی كار فوتبالیست‌‎ها با كار كارگران پروژه‌های ساختمانی همطراز باشد؛ درست مثل شغل پدرم در دوران كودكی‌ام.
در سرتاسر دوران ورزشی‌ام، فارغ از آنكه در چه تیمی حضور دشته‌ام، تمام توانم را برای به دست آوردن جایگاهی قابل اعتنا انجام داده‌ام و برای اثبات توانمندی‌هایم تلاش كرده‌ام.
فكر می‌كنم تا اینجای حضورم در یووه عملكرد موفقی داشته‌ام؛ درست مثل شرایطم در تیم ملی آلمان. حقیقتاً تورین با آن ساختمان‌های بلند و تاریخی‌اش زیباست؛ هرچند بیشتر شیفته آب و هوای فوق‌العاده آن هستم. روزی كه به اینجا آمدم، می‌دانستم كه همه چیز بهتر از جاهایی است كه قبلاً در آن بوده‌ام اما رفته‌رفته فهمیدم همه چیز بیشتر از تعاریف قبلی بهتر و جذاب‌تر است.
آینده؟ از بودن در اینجا راضی‌ام. هرچند معتقدم یوونتوس و تورین بهترین جایی است كه ‌می‌توانم در آن پیشرفت كنم اما در فوتبال هر اتفاقی ممكن است روی دهد.

 

امره جان كه با قرادادی آزاد در سال 2018، پس از 4 فصل حضور در لیورپول به یوونتوس پیوست، در تنها فصل حضورش در جمع بیانكونری 37 بازی در رقابت‌های مختلف انجام داد و 4 بار نیز پایش به گل باز شد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: